Koszty miesięcznej obsługi księgowej, kadrowej i BHP są ustalane indywidualnie dla klientów po przeanalizowaniu specyfiki działalności firmy, ilości dostarczanych dokumentów oraz zakresu wykonywanych czynności.

Przedstawiony poniżej cennik nie zawiera rabatów i promocji, które indywidualnie dostosowujemy do klientów. Nie stanowi również oferty handlowej, a ma jedynie pozwolic na szacunkowe wyliczenie kosztów obsługi. 

Wszystkie ceny są cenami netto i zostaną powiększone o podatek VAT.

  • Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów dla nie-vatowców: 
    • 140,00 (do 20 dokumentów)
    • 160,00 (do 40 dokumentów)
    • 180,00 (do 60 dokumentów)
    • 200,00 (do 80 dokumentów)
    • 220,00 (do 100 dokumentów)
    • 240,00 (do 120 dokumentów)
    • 260,00 (do 140 dokumentów)
    • itd.
  • Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów dla podatników VAT: 
    • 180,00 (do 20 dokumentów)
    • 250,00 (do 40 dokumentów)
    • 300,00 (do 60 dokumentów)
    • 340,00 (do 80 dokumentów)
    • 380,00 (do 100 dokumentów)
    • 420,00 (do 120 dokumentów)
    • 460,00 (do 140 dokumentów)
    • 500,00 (do 160 dokumentów)
    • 540,00 (do 180 dokumentów)
    • 580,00 (do 200 dokumentów)
    • do uzgodnienia
  • Prowadzenie pełnej księgowości: od 700,00
  • Obsługa kadrowo-płacowa: 30,00 (za jednego pracownika)